TG14 - Dag 5: Søndag

Etter frokosten dro jeg og Torstein (Bbz_Trident) til skipet, ettersom han skulle hente pcen sin, og jeg ble med fordi jeg håpte at noen av dem jeg ikke hadde sagt adjø til enda var der. Vi møtte på et par XioCo-folk, så det var ikke en bortkastet tur. Dessuten fikk jeg meg ei gratis skjorte, da jeg fant en helt nykjøpt en, enda i posen den ble kjøpt i, på gulvet. Og ettersom jeg har litt ravnetendenser til tider, så tok jeg den selvfølgelig. Spurte folk i XioCo om de savnet en skjorte da jeg kom hjem da, men ingen ropte ut, så den er nå min!

Det var skikkelig merkelig å være på skipet på søndagen, fordi det var mer eller mindre tomt, det var bare ti folk der eller noe. Eller..Det var sikkert flere av crewet og komplett, men av vanlige folk var det ikke mange. Det lå også igjen sinnssykt mye søppel på rekkene, til og med på XioCo-rekka.

XioCo-rekka, helt tom og trist.

Etter at pcen var pakket ned dro vi tilbake til hotellet, der EirikDini og JonFraNorge enda var. Også gikk vi til togstasjonen, og satte oss i en liten park ved siden av stasjonen, mens vi ventet på toget. Det var veldig godt å sitte ute i sola og bare slappe av med de tre andre. Det var også fullt av småfugler som drev å hoppet rundt, så vi hadde underholdning også.

Hamar er en flott by!

Så kom toget mitt, og vi måtte si adjø, noe som var fryktelig trist. Det var veldig merkelig å plutselig være alene, etter 4 dager med søte folk rundt meg konstant, men jeg var da ikke helt alene likevel. En fyr drev å så bort på meg en del ganger på toget, også kom han bort til meg etterhvert, han så litt betenkt ut. Så spurte han meg om jeg satt på rett plass, og jeg satt på rett plass, så jeg viste han bildet jeg hadde tatt med mobilen av mailen fra NSB, hvor det sto plassnummeret mitt. Så han gikk bort. Men han kom tilbake litt etterpå og sa "bare for morsomheten skyld, kan jeg få se billetten din?" og det fikk han selvfølgelig. Det viste seg at vi hadde rett og slett fått samme plass på toget, billettene våre var identiske. GG NSB sier jeg bare. Heldigvis var ikke toget helt stappet, så han hadde sitteplass en annen plass på toget. Men det var en litt sær opplevelse!

Så dro jeg videre til flyplassen i Oslo, der jeg brukte lengre tid på å kjøpe drikke i kiosken, enn det jeg gjorde på innsjekkingen av bagasjen. Det var nemlig bare ei dame på jobb, og det var rett og slett kø gjennom hele kiosken. Etter å ha stått i kø i en liten evighet fant jeg gaten min og ventet. Flyturen hjem gikk greit. Jeg sov (som vanlig) og satt ved vinduet (som vanlig) og de minuttene jeg var våken tok jeg bilder ut gjennom vinduet (som vanlig). Jeg er et lite vanemenneske!

Sukkerspinn!

Fjell!

En plass ikke så langt fra Tromsø. Vet ikke hvordan plass da men. Om noen vet det får de rope ut!

Jeg elsker virkelig å fly! Det må bare sies! Selv om det var trist å reise fra alle folka fra XioCo!

#hildur90 #hilde #xioco #tg #tg14 #nsb #fly #tog #reise #thegathering #eirikdini #jonfranorge #hamar