Anmeldelse: Shoppe Keep

I Shoppe Keep eier du en liten butikk i middelalderen, og m begynne helt fra bunnen av. Frst har du bare rd til et par potions, mens etterhvert fr du rd til mer og mer ting, og kan unlocke flere varer, utstyr og kunder. Det er enda under arbeid, men det er godt spillbart. Det er ikke noen bugs som jeg har sett, men av og til kan kontrollene vre litt tungvindte. Grafikken er fryktelig, men det er ogs meningen tror jeg, for det har sin sjarm.

Min karakter er en snl dame med rde briller.

Du spiller gjennom hele dagen, og hver dag tar 15 minutter, samt at du kan bruke s mye tid du vil p kvelden til plante, kjpe inn nye varer og utstyr, fr du starter p ny dag. Gjennom dagen kommer det sttt og stadig kunder, som enten kjper ting, bare ser p ting (og kaster de i gulvet) eller prver stjele ting. Det er din oppgave ha de varene kundene nsker, bestemme priser, og holde butikken i orden, mens du samtidig ser etter tyver. Det kan bli ganske kaotisk etterhvert. Du kan ogs grave i spla rundt om byen for en sjanse til f spesielle varer.

Jeg testet dette spillet for kanskje et r tilbake, og har kommet tilbake til det n, med en liten miniserie p hovedkanalen min, og jeg vil si at spillet har forbedret seg. Du har mye mer gjre, og du har ogs ting jobbe mot, ettersom ting ikke er like enkelt unlocke som tidligere.

Det negative med spillet er at de krever mye av pcen din. Jeg har en gaminglaptop som klarer Skyrim enkelt, men som blir ekstremt varm etter en time med Shoppe Keep, s jeg vil anbefale bruke en sterk gamingmaskin for dette spillet.

Alt i alt vil jeg anbefale folk teste ut dette spillet om de liker spill hvor de m detaljstyre, for det er rimelig gy!

Vil gi spillet 4 av 6 kser!

Utsiden av min butikk! Ganske koselig!