TG14 - Dag 3: Fredag 4

Neglene mine var utrolig fargerike p TG! Trne mine var i 5 ulike farger, og fingrene hadde 3 ulike farger p seg ilpet av TG, lilla, rd og bl!

Ellers gjorde vi ikke stort. Hang med masse ste mennesker, filmet og redigerte video. Problemet var bare det at vi fikk skikkelig tekniske problemer, for min pc likte ikke filtypen vi brukte, s vi mtte bruke Dimitar sin pc, men den mtte bli resettes og alt legges inn p nytt igjen. Eller noe i den duren (som dere vet forstr jeg meg ikke mye p datamaskiner). Derfor kom videoen fra fredagen ut litt senere enn den egentlig skulle. Og ettersom han enda har trbbel med pcen har ikke alt kommet ut enda, men jeg tror det blir 2 videoer til fra TG, kanskje en liten bonusvideo ogs.

Litt senere p kvelden hadde vi Worms Revolution turnering, som heller ikke gikk helt som planlagt. En av de som skulle vre med forsvant, noe som gjorde at jeg mtte vre med. Problemet ble da at jeg og EpicFire mtte spille p samme pc, ettersom han ikke hadde med sin egen, s ting tok litt lengre tid enn det skulle. Det ble s sent at de som skulle kjempe om 1. og 2. plass, aldri fikk tatt den siste kampen. S vi sier at Bbz_Trident og Emineem deler vinner-stempelet.

En som sitter ..ber.. om f vinne Worms?

Trident og _Djt var s heldige at de fikk sitte ved siden av hverandre kjempe mot hverandre!

Alt i alt var det en koselig dag, litt stress med de tekniske problemene og snt, men er jo snt som skjer!

#tg #tg14 #thegathering #hildur90 #mshildur90 #xioco #epicdimifi

TG14 - Dag 2: Torsdag 0

Torsdag begynte med frokost p hotellet, hvor jeg spiste brdskive og drakk kakao (jeg fant ikke den kalde drikken, og var for flau til sprre). Etter det dro vi til Skipet igjen, og heldigvis hadde vi bil, for det regnet. Og selv om det var deilig at det regnet, s ville jeg ikke at laptopen min skulle bli vt. Sekken min er ikke helt vannsikker for si det snn! Laptopen tok jeg jo med til hotellet hver kveld, for det er alt for lett dra med seg en laptop, om ingen flger med. Og det var jo tyveri p rekka vr, s det var et godt valg!

Etterhvert begynte jeg og Epic-gutta filme litt, med hjelp av litt forskjellige folk. Jeg intervjuet BBz_Trident, og Epic-gutta intervjuet KristianNomel og JonFraNorge. Vi filmet ogs litt klipp fra hva som skjedde i vikingeskipet, som dere ogs fr se!

Litt senere p kvelden dro vi p bowling, noe som ogs var veldig koselig, selv om vi mtte g i regnet. Jeg spiste kyllingsnadder, som faktisk var overraskende godt til vre fra en bowling-plass liksom. Vi delte oss opp p flere baner, og spilte mot hverandre der. Jeg kom sist p min gruppe, men det er fordi jeg er fryktelig drlig i bowling, s det kom ikke som noe sjokk! =D Frste runde vant jeg over en da, bare s det skal vre sagt!

Hvem som vant er jeg litt usikker p, for jeg har ikke bilde fra den siste banen, men tror SneezeCheese vant. Var mange som var superflinke da! Takk til Pozid, for lnet av bilder fra bowlingen!

Ellers var det en flott dag, selv om det gikk opp for meg hvor mye toalettsaker jeg hadde tatt med meg, og hvor liten vasken p hotellrommet mitt var:
Flere saker jeg mtte sette utfor badet!

Jeg fikk ogs bilder fra CoolAEW, som passet rkenrottene mens jeg var i Hamar:

Laura og Orla ser ut til kose seg!

Ronja koser med en dorull!

P denne dagen har det ogs gtt opp for oss at det blir lite spill p TG, da vi rett og slett er for sosiale og opptatt med filming for kunne spille hele TG.

#xioco #spill #tg #tg14 #thegathering #hildur90 #mshildur90 #JonFraNorge #Kristiannomel #bbz_trident

TG14 - Dag 1: Onsdag 1

Jeg og EirikDini kom bort til Vikingskipet halv fem, og etter en kort k i innsjekkingen var jeg endelig inne (det var bare 2 stykker framfor meg i ken). Det var litt mindre overveldende enn i fjor, da all styen og alle menneskene gjorde meg litt "forvirret".

Scenen iVikingskipet.

Vi kom oss bort til rekken vr, og jeg fikk en masse masse klemmer fra folket som var der! Det var s godt mte alle ste folkene fra XioCo, bde de jeg har truffet fr, og de jeg ikke har truffet fr. Jeg fikk ogs mtt et par p rekka vr, som jeg hadde snakket med mye, men som ikke var med i XioCo, snn som MixedProphecy og Piciu104 (som senere ble "slavene" mine. Men mer om det senere).

Fikk et stt pskeegg av sster fr jeg dro!

S dro jeg og fikk pressepasset mitt, noe som ogs fltes veldig spesielt! Jeg var..presse..liksom!

Litt senere fikk jeg ogs skrevet min frste autograf, noe som var bde merkelig og litt kult! Jeg ble veldig overrasket over at noen ville ha autografen min, selv om jeg hadde ftt hrt p forhnd at noen ville komme bort til meg og hilse p. Alle de som kom bort til meg og andre p rekka var utrolig hyggelige og ste, s det var egentlig bare gy, men veldig uvant liksom. Fikk til og med en fin liten tegning (som noen dessverre tok fra plassen min en natt). Jeg husker hvordan den s ut da, s selv om den forsvant er den jo med meg i minnet.

Pskemust i hotellkjleskapet <3 Svensk brus for de som lurer.

Jeg og Epic-gutta hadde jo planlagt filme fra TG, med ThomasOgHilde som kameramann, men den frste dagen ble det ingenting, da vi kom dit s seint og var trtte etter reise. Dessuten var det perfekt timing, for gjett to ganger hvem som ble syk! Jo meg selvsagt. Tantebarna mine smittet meg med forkjlelse, noe som var ille nok, men den frste kvelden ble jeg ogs ganske kvalm, s tilslutt mtte jeg bare g p hotellet for sove. Heldigvis var jeg ikke kvalm resten av TG, bare kraftig forkjlet =P

Pcen min og utstyret p hotellet. Der satt jeg p morgenen fr jeg dro til Skipet.

Men selv om jeg ble drlig ut over kvelden, og reisen var utrolig slitsom, s var det en flott dag. Jeg mtte mange folk jeg er veldig glad i, og mtte ogs mange nye!

#tg #tg14 #thegathering #hildur90 #mshildur90 #xioco #reise #pc #lan #spill #eirikdini #epicdimifi #thomasoghilde #presse #vikingskipet

TG14 - Reisen dit: 0

Reisen min til TG begynte 6 dager fr arrangementet faktisk begynte. Jeg dro faktisk til Sverige frst, p besk til ssteren min og hennes ste familie. Mens jeg var der storkoste jeg meg veldig. Vi dra p skogstur, shopping, spilte litt og dro til og med til en flott plass som heter Kumla, for feire bursdag.

Kaninen Misse og katten Ruth er gode venner! Sotis (den andre katten) er ogs god venn med kaninen.

P skogsturen vr s vi ei rn, en stor edderkopp (spindel) og 4 firfirsler, og masse maur!

Maurene var travelt opptatt med..noe..

Edderkoppen bare satt der ved blet. Lurer p hva han tenkte p! han var stor da! Snn 3 cm kanskje?

Ser du gla?

Var kjempefint der, og fltes mer eller mindre som sommer! Jeg var fristet til bade!

Den 16. reiste jeg fra Sverige, og dro til Hamar. Jeg tok 3 tog, og det var bare stress hele reisa.

Frste toget hadde jeg mistet om det ikke var sent ut, ettersom det kom s langt fra selve stasjonen. Det var 9 minutt forsinket heldigvis, s jeg rakk det. Tingen var at der jeg skulle bytte tog hadde jeg 7 minutt p meg, s jeg satt hele den turen og hpet at vi skulle rekke neste tog. Noe vi heldigvis gjorde! Tog nummer 2 var det egentlig ikke noe stress med, men tog 3 derimot, det fra Oslo til Hamar. De hadde solgt s mange billetter at det var ikke nok sitteplasser, s folk mtte st, eller gjre som meg - sitte p gulvet. Ikke var det lett finne plass til bagasjen heller, men fant heldigvis en plass etterhvert. S jeg satt p gulvet, rett ved en smbarnsfamilie som skulle reise langt bort i utlandet, selv om ene barnet var febersyk og grt som bare det. GG NSB.. Men jeg kom da fram, og hotellet var rett ved togstasjonen, noe som var deilig. Jeg dro dit, og slo meg ned p hotellrommet mitt, hvilte noen timer, og klokken fire p dagen kom EirikDini og hilste p, og vi gikk til skipet!

Hadde iallefall god plass p tog nummer 1!

#tg #thegathering #hamar #hildur90 #xioco #mshildur90 #reise #tog #tg14 #eirikdini

TG14 - Musikken 1

Jeg er n p TG, og akkurat som i fjor, s liker jeg ikke musikken her. Det gr ialt fra dunk-dunk til barbiegirl og opera, og derfor hrer jeg heller p egen musikk p pcen. Og som p alle mine nerdete turer er det alltid noen sanger jeg er mer giret p enn andre. I fjor gikk det mye i Lumineers, men i r er det mer blandet. Her er videoene til disse sangene:

Steste glaeste sangen jeg har hrt p lenge!

Ubt-sangen!

Festsangen min!

R sang!

Oooog happy sang!

Flere blogginnlegg om TG kommer, bde om reisen hit og hvordan dag 1 var. Men jeg har glemt kameraet p hotellet, s det fr vente litt.
Ellers skal jeg og Epicgutta ogs filme litt til Youtube, s det blir jo gy!
Vi livestreamer ogs fra XioCos TG-rekke, som dere finner her!

TG 2014 - Infovideo! 0

Her er en liten Vlogur om TG14! Kom hils p oss som sitter p XioCos TG-rekke da vel!

#hildur90 #mshildur90 #TG14 #TheGathering #TG #vlog #xioco

MsHildur90

Jeg er en norsk youtuber og gamer. Jeg elsker dataspill og det er det jeg kommer til vie mesteparten av bloggen til. Ellers kan det komme innlegg som omhandler Youtube, internett, og andre nerdete ting! Ellers er jeg glad i dyr, holder p med hndarbeid, hater gulrtter (de er onde). Jeg har to youtubekanaler. MsHildur90 og Skammekroken. Noe du lurer p s bare spr!